گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

میدونی که خیلی دوست دارم؟

1391/5/12 17:49
نویسنده : مهر ماردانه
293 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی معصوم من 

با اینکه هنوز توفیق پیدا نکردم شما رو توی دامن پر از مهرم پرورش بدم یا حتی دستهای کوچولو  و نرمتو توی دستم بگیرم یا حتی منتظر به دنیا اومدنت باشم... خیلی دوستت دارم

گاهی اوقات دلم خیلی هواتو میکنه و برای دیدن و بغل کردنت بیتاب میشم خصوصا وقتی یه بچه ی شیرین مثل خودت می بینم یا صدای خنده یا گریه شو میشنوم .

مثلا وقتی سر کارم توی اتاق عمل میرم فیلد جراحی زنان و نی نی های تازه به دنیا اومده رو میبینم...

بعضی هاشون خیلی شیرین و با نمکن تا بدنیا میان شروع میکنن به انگشت مکیدن و تقلا کردن برای پیدا کردن سینه مادر.

صدای گریه ی اولشون رو که میشنوم دلم تکون می خوره و گاهی هم اشک توی چشمم جمع مشه چون دلم برای شما نازنین تنگ میشه.

چند روز پیش یه دختر کوچولوی چهار پنج ساله اشتباهی به گوشیم زنگ زد و منو مامان صدا کرد. 

وقتی بهم گفت مامان یه دفعه دلم رفت...!

تا چند دقیقه از شنیدن این کلمه منقلب بودم-چه احساس شیرینیه مامان بودن خیال باطل

با تمام این علاقه و دلتنگی من و بابایی فعلا تصمیمی برای اومدن شما نداریم چون موقعیت استقبال و پذیرایی از شما رو نداریم

شاید دلایلمون برای بقیه غیر قابل قبول باشن و حساسیت و توقع بیجا به حساب بیان ولی برای خودمون قابل قبول هستن و من هم با اینکه گاهی به بابایی اصرار می کنم که دوست دارم زودتر بچه دار بشیم عقلا پذیرفتم که فعلا شرایط برای اومدن شما مساعد نیست.

یه وخ فک نکنی که ما بخاطر مسائل مالی داریم از افتخار پدر و مادر بودن اجتناب می کنیم ها!نه عزیز دلم اصلا اینطور نیست، هم من و هم بابایی کاملا اعتقاد داریم که روزی همه دست خداست و خدا به هرکی بخواد بی حساب می بخشه 

خدای مهربون خودش توی قرآن فرموده: «و ما من دابة الا علی الله رزقها» (سوره ی هود- آیه 6)

یعنی هیچ جنبنده ای نیست مگر اینکه روزیش بر عهده ی خداست 

میوه ی دلم،مشتاقانه منتظر دیدن روی ماهتم اما دیگه نه بی صبرانه بلکه صبورانه.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ناهیدمامان فاطمه گلی
12 مرداد 91 16:46
سلام عزیزم خوشحالم که با شما اشنا شدم چه خوب که قبل از وجود نوزادتون می نویسید عاشقانه امیدوارم این امادگی رو زودتر پیدا کنید وما شاهد وجود کودک دلبند شما باشیم وشما هم حس زیبای مادر بودن رو در خودتون احساس کنیدبی صبرانه منتظریم راستی شما تو بیمارستان چکاره هستید
مامان مهربون فاطمه
14 مرداد 91 4:49
سلام خواهر گلم.چقدر خوشحال شدم از دیدن پیامت.باور نمیکردم خودت باشی.روزیه شما باشه عکس نی نیت رو بزاری .وبت خیلی قشنگه.باز هم به من و فاطمه سر بزن و برامون پیام بزار .دوست دارم.التماس دعا
ریحانه بهشتی
14 مرداد 91 14:28
ممنون از پیغامت عزیزم برامن هم دعا کن ایشا الله اشتباه من رو نکن خیلی معطل نکن من هم به خاطر اون مسائلی که فکر می کنم تا حالا نذاشتم بچه دار بشم اما خیلی اشتباه کردم و حالا خیلی پشیمونم مطمئن باش به لطف خدا ، خدا خودش ادم را با بچه دار شدن اماده می کنه
ریحانه بهشتی
14 مرداد 91 14:39
فکر کنم همشهری هستیم چون دیدم اب و هوای اهواز رو زدی و اسم دو تا از دوستای صمیمی ام رو زدی تو لینک دوستان نمی دونم اسمت چیه شاید همدیگر رو بشناسیم من جز دانشجویان علوم پزشکی اهواز بودم و تغذیه خوندم تو چطور
ریحانه بهشتی
14 مرداد 91 14:41
خیلی برام اشنایی نمی دونم بوی بچه های بسیج رو می دی
به عشق ابالفضل
14 مرداد 91 20:07
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدی دیشب فهمیدم مبارک باشه وبلاگت انشاالله هرچه زودتر عکس نی نی تونو بزنی
ریحانه النبی
16 مرداد 91 14:45
چطوری دوست عزیز خودم حالا خودت رو معرفی نمی کنی می بینم که جمع بچه های بسیج توی نی نی وبلاگ جمع شده عزیزم دلم برات تنگ شده بیا به وبلاگ جدیدم سر بزن خوشحال می شم و حداقل نشانه ای از خودت بزار
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 22:34
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره فقط چند ساعت موندددده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد