گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

گل بهشتی

دلم هواتو کرده

1391/6/23 22:11
نویسنده : مهر ماردانه
680 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم سلام

بعضی اوقات خیلی دلم هواتو می کنه. به بابایی می گم یه عروسک برام بخر که بجای بچه مون محکم بغلش کنم.دیوونه م ؟!

دیوونه ی توام وروجک!!!

چند روزه شروع کردم کتاب ریحانه ی بهشتی رو می خوام کامل بخونمش که وقتی قرار شد بیای فقط نیاز به دوره داشته باشه و اگه حالم زیاد خوب نبود از دستش ندم.

گاهی شروع می کنم به دعا کردن که:

خدایا بطنم رو پاک و پاکیزه کن تا لیاقت پرورش بنده ی معصوم تو رو داشته باشه.

خدایا روحم رو برای مادری کردن تطهیر کن و قلبم رو از گناه بشوی...

دوست دارم کوچولوی نازم

ولی واقعا فعلا شرایط اومدنت جور نیست 

احساس می کنم باید یه موقعیتی بوجود بیاد که هر دومون به این نتیجه برسیم که دیگه وقت اومدنته و اون موقع هست که اومدنت و بودنت به زندگی ما رنگ تازه ای می بخشه و در ما انقلاب زیبایی بر پا میکنه.

داشتنت زیباست اما اگه با آمادگی و برنامه ریزی باشه زیباتر و دلچسب تر خواهد بود و در آینده شرمنده ت نخواهیم شد،انشاءالله.

فعلا فقط دوستت دارم اما راستش رو بخوای هنوز زمان اومدنت نیست. باید کمی بیشتیر این دوری رو تحمل کنیم.

به امید روزی که از گرمای حس ناب مادری آب بشم و به پای جوانه ی ناز وجودت بریزم و با تمام هستیم پرورشت بدم.

 

شاید این نظری که دارم خیلی هم درست نباشه ولی نمی دونم چرا بعضی ها فقط به بچه دار شدن و پرورش فرزند فکر می کنن اما به فکر مسئولیت ظریفی که دارن نیستن 

نمی دونم چرا بعضی ها اینقد تربیت بچه رو آسون می دونن

بله قبول دارم خدا خودش خیلی کمک می کنه اما به نظر من تا زن و شوهر توی خودشون یه آمادگی تقریبا کاملی حس نکنن نباید به خودشون اجازه بدن که پای یکی دیگه رو هم به این دنیا بکشن. 

اصلا چرا ما اینقد که به فکر پرورش بچه هستیم به فکر اصلاح خودمون نیستیم؟

مگه خدا فردای قیامت از تلاشی که برای بالیدن خودمون و شکوفا کردن استعداد خدادادیمون کردیم سوال نمیکنه؟

مگه خدا ازمون نمیپرسه جوونیت رو در چه راهی صرف کردی؟

فرشته ی نازم خیلی دوست دارم اما برای اومدنت عجله نمی کنم.باشه مامانی؟!

اگه اومدی و شرمنده ت شدم چی؟

چرا باید احتمالات رو فدای مسلمات کنیم؟

ما الان مطمئنیم که شرایط برای اومدنت مهیا نیست و اگه برای آوردنت پیش خودمون عجله کنیم نمی تونیم اونطور که شاید و باید حقت رو ادا کنیم ولی این فقط یه احتماله که اگه عجله نکنیم ممکنه نتونیم بچه دار بشیم و نیاز به چند سال درمان داشته باشیم.

امید وارم خدا به زودی شرایط رو برای سبز تر شدن زندگی مون با قدمهای پاک تو به نحو احسن رقم بزنه و من هم از دلتنگی دربیام.انشاءالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
22 شهریور 91 13:43
عزیزم چه حس های مشترکی داریم ... جمله اخرت خیلی روم اثر گذاشت ... احتمالات فدای مسلمات ... ممنون ...
ما هم حس می کنیم باید یه کارو درست انجام بدیم ..
راستی خصوصی ای رو که برات گذاشتم دیدی؟


بله عزیز جان من خودشم!!!!
مامان ابوالفضل
23 شهریور 91 2:37
تمام حرفات درسته ولی باید تنبلی رو کنار بذاری تا جوونی ونیرو داری بهتر میتونی از پسش بربیای هر چی پیشتر بری ممکنه زیادی بهت خوش بگذره وسخت تر بشه با شرایط جدید کنار بیای چون بعداز بدنیا اومدن نی نی کاملن وارد یک عرصه ی جدیدی میشی وزندگیت خیلی متحول میشه اینو که میگم نمیخوام بترسونمت فقط تجربه ی خودمو میگم. چون واقعن بچه انرژی بره.سعی کن هر چه زودتر اقدام کنی این نظر منه.ودر آخر :رموز مصلحت ملک خسروان دانند...



باور کن اصلا از روی تنبلی یا ترس از اینکه خوش گذرونی هامون تموم بشه نیست.
می دونم که وقتی بچه بیاد دیگه زندگی قبلی تعطیل می شه و سیستم همه چیز یه جور دیگه میشه. ولی واقعا آمادگی شو نداریم البته داریم سعی می کنیم هر چه زود تر این آمادگی رو توی خودمون ایجاد کنیم.
به هر حال ممنون از راهنماییت عزیز
منتظر
24 شهریور 91 23:01
بله درسته. به نظر من همه ما یه جور طعم انتظار را میچشیم یکی در انتظار همسر ....یکی فرزند....و....از همه مهمتر انتظار فرج مولامون صاحب الزمان عج
مامی امیرحسین
28 شهریور 91 5:27
سلام دوست خوبم.خیلی ممنونم که بهم سر زدین و مورد لطف قرارم دادین.امیدوارم زودتر به آمادگی کامل برسین و فرشته کوچولوتون رو به ذنیا بیارین.بازم منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد