گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

انا لله ...

1391/5/17 12:27
نویسنده : مهر ماردانه
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم خصوصا مامان مهربان فاطمه و ابالفضل و نویسنده ی ریحانه النبی که هنوز مطمئن نیستم کدوم دوست نازمه؟ و فک می کنم اسم قبلی وبلاگش ریحانه ی بهشتی بوده چون هرچی خواستم به وبلاگش سر بزنم باز نمیشد و میزد: احتمالا این وبلاگ حذف شده !

این چند روز که موفق نشدم بیام به وبلاگم سر بزنم خونه نبودم اخه رفته بودم برای مراسم ختم خاله ی عزیزم که توی سن جوونی غافلگیرانه بچه هاشو ما رو تنها گذاشت و رفت اونم با زبون روزه!

شوک بزرگی بود که به همه ی ما وارد شد و غم بزرگی روی دلمون گذاشت 

خدا خودش بزرگه و حواسش به همه چی هست خصوصا به سارا دختر چهار ساله ی خاله

ببخشید اگه ناراحتتون کردمناراحت

خدایا روح خاله م رو شاد کن و با ائمه اطهار خصوصا با امام حسن مجتبی(ع) که شب اول قبرش با تولد ایشون مصادف شد محشورش کن

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

بسم الله الرحمن الرحیم-الحمدلله رب العالمین ...



باید به ناهید جان مامان فاطمه گلی بگم که من کارشناس مدارک پزشکی هستم و الان هم دارم طرحم رو میگذرونم و از اون جایی که طرحی ها رو هر جا که لازم داشته باشن میذارن من به عنوان منشی اتاق عمل دارم کار می کنم گرچه کارم ربط زیادی به رشته ی تحصیلیم ندارهخنثی

اینو اینجا می نویسم چون نتونستم توی وبلاگ خودش توی قسمت نظرها به سوالش جواب بدم 


انشاءالله توی پست بعدی که میذارم عکس چندتا از نی نی های خوشگل فامیلمون رو می ذارم تا ببینید

از همه ی دوستای گلم هم بخاطر نظرات قشنگشون تشکر می کنم و خوشحالم که وبلاگم کشف شدهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهربون فاطمه
17 مرداد 91 1:04
سلام خانمی.چرااااا>وای...واقعا ناراحت شدم...برای چی؟خدا بیامرزدش...خدا بهتون صبر بده...نمیتونم ناراحتیم رو چطور ابراز کنم.واقعا متاسفم...هر چی خاک اونه بقای عمر شما...نمیتونم چیز دیگه ای بگم.....
مامان مهربون فاطمه
17 مرداد 91 1:07
راستی ریحانه النبی یا ریحانه بهشتی همون رفیق دونگته..آمنه که بهش میگی صفر..
ریحانه النبی
17 مرداد 91 9:36
سلام عزیزم خیلی تسلیت می گم امیدو ارم غم اخرتون باشه و خدا بهتون صبر بده خیلی سخته اما یه روزی هم نوبت ما میشه و به قول مولام امام علی ( ع) این اولیه کسی نبوده که رفته و اخرین نفر هم نخواهد بوددلم برات خیلی تنگ شده خیلی دوست دارم دوباره همهی بچ های بسیج دور هم جمع بشیم و دوباره همدیگر رو ببینیم موفق و موید باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد