گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

فعلن فعلنا نمیشه بیای!

1391/5/21 17:22
نویسنده : مهر ماردانه
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچولوی من

نازنینم امروز بعد از سحری و نماز صبح کلی با بابایی راجع به شما حرف زدیم 

بابایی گفتن که فعلا آمادگی برای اومدن شما ندارن و هنوز نمی تونن در خودشون پذیرش ورود شما رو ایجاد کنن 

دلایلشون هم کاملا منطقی بود و منو آروم کردن.

گرچه من هنوز مشتاق دیدن روی ماهتم و تمام منطق دنیا هم که جمع بشه نمیتونه جلوی مهر مادری منو که خدای بزرگ توی دلم به هدیه گذاشته بگیره ولی دوست دارم بدونی که مهمتر از هر چیزی رضایت باباییه برام و هر چی ایشون بگه همون میشه.مشغول تلفن

 

نازنینم به امید روزی که همه چیز برای اومدن قدم های پاکت به این دنیا آماده باشه.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهربون فاطمه
24 مرداد 91 3:27
بابا ولمون کن.مگه بچه دار شدن منطق میخواد؟بله یه شرایط اولیه میخواد ولی نه شما که این همه ساله ازدواج کردی.بابا بیخیال.مگه سخنرانی آقا رو گوش ندادی گفتند بچه بیارید.بابا خود خدا ضمانت کرده همه چی رو جور کنه.اینقدر شوهرت منطقی حرف زد تو دوتا حرف منطقی نداشتی بگی.ببین به خدا خوب نیست.خدا قهرش میاد.من خودم در این مورد از یه آدم موثق از زبون یکی از علما این روشنیدم.اون هم در مورد کسی که دلایلش صد در صد موجه بود.میگم شاید خدا میگه:چرا به من اعتماد نمیکنی.من گفته باشم .اشتباهه.بابا ما دو تا پیرهن بیشتر از شما پاره کردیم ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد