گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

گل بهشتی

انتخاب واحد

1391/6/22 20:49
نویسنده : مهر ماردانه
283 بازدید
اشتراک گذاری

چند دقیقه پیش انتخاب واحد کردم

هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااهورا

دوباره درس و دانشگاه 

یوهوووووووووووووووووووووووووووووو

بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
22 شهریور 91 21:24
شما روان شناسی می خونی عزیزم؟ مگه تو پست های قبلی نگفتی طرحت تو بیمارستان بوده؟ من فکر می کردم رشته ات مربوط به پزشکی باشه .. یه ذره گیج شدم اگه دوست داشتی بیشتر برام بگو
مامان ابوالفضل
23 شهریور 91 2:19
سلام بسلامتی ارشد قبول شدی؟[h
سلام نه عزیز ارشد نخوندم دارم کارشناسی فراگیر می خونم چون دیگه نمی تونستم کنکور سراسری شرکت کنم.
مامان هانیه
23 شهریور 91 14:40
ان شاالله موفق باشی
مامان نفس طلایی
23 شهریور 91 16:20
عزیزم ممنونم از توضیحاتت ... واقعا کار خوبی کردی دنبال علاقه ات رفتی و کار خوب تر اینکه از اول شروع کردی چون واقعا رشته ما یه جوریه که باید از اول توش بود ... من فکر می کنم بچه های رشته های دیگه که یه هو برا ارشد میان این رشته خیلی موفق نیستن شایدم این نظر من اشتباه باشه اما خوشحالم از اشنایی با یه روان شناس با حال .... [hr
قربووووووووووووووووووووووووونت!!
در انتظار....
24 شهریور 91 1:09
سلام. به سلامتی... انشالله با موفقیت هر چه بیشتر
samira jooooooooon
16 مهر 91 13:52
من اومدددددددددددددددددددم سلامممممممممممممم به همگی @};
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد