گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

گل بهشتی

چه زیبا بود احیا در کنار تو...

1391/5/21 16:53
نویسنده : مهر ماردانه
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل نی نی وبلاگی

خداروشکر احیا هم برگزار شد و امیدوارم که رو سفیدانه از پس برگزاریش برآمده باشیم

خدا رو شکر ایای امسال هم خیلی با صفا بود 

موقع دعای جوشن کبیر داشتم با خودم این فکر و می کردم که چقدر زیباست که من در یه خانوادهی شهید پرور قرار گرفتم و الان هم دارم توی اتاق شهید غلامرضا در کنار همسرم زندگی می کنم و حالا دارم احیا میگیرم 

خدایا شکرت

هرسال شب بیست و یکم که میشه و در حال برگزاری مراسم هستیم حضور شهید رو که قاب عکس زیباشون توی سنگر در کنار پرچم قرمز روی دیوار اتاقمونه احساس میکنم و بهشون میگم شهید التماس دعا.

شهید عزیز هر سال در کنار عکس زیبات و یاد جاودانت و در کنار خانواده ی با ایمانت احیا می گیرم به امید اینکه من هم جزو کسانی باشم که شفاعت شما شامل حالشون میشه.

مرا هم دریاب


شب بیست و یکم در ال خوندن دعای زیبای جوشن کبیر توجهم به این نکته جلب شد که ما توی دعا صد مرتبه از خدا می خوایم که ما رو از آتش خلاص کنه میگیم خلصنا من النار یا رب نه قنا من النار

یعنی اینکه ما الان توی آتیشیم و نیاز به خلاص شدن داریم 

بعد با خودم فکر کردم دل مشغولی به این دنیا خودش آتیشه این همه گناهی که صبح تا شب مرتکب میشم و اصلا توجهی هم ندارم که دارم چه به روز پرونده م میارم آتیشه 

و آتیش تر از همه اینا غیبت مولامه که دنیا رو تبدیل به جهنم کرده برامون 

ای خدا مارو از آتش فراق آقامون نجات بده و این آتش رو مثل گلستان کن برامون 

یا رب این آتش که برر جان من است       سر کن آنسان که کردی بر خلیل

خدایا من روسیاه رو از آتش هوا و هوس نجات بده 

من رو از اتش دنیا پرستی نجات بده 

من عاصی رو از آتش سوزان و دامن گیر غفلت و سر در لاک فرو بردن نجات بده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 17:39
التماس دعا
مامان مهربون فاطمه
23 مرداد 91 1:51
شهادت قسمت ما میشد ای کاش...عزیزم برا من هم دعا کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد