گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

گل بهشتی

عکس های کوثر جان

1392/6/30 16:44
نویسنده : مهر ماردانه
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

طی سفری که همسرم اخیرا به تهران و کرج داشته ن، چندتا عکس جدید از کوثر خانم بدستم رسید که مربوط میشن به یک ماه و سیزده روزگی خانم گلی:

 

 

گریه نکن خاله جوووووون!!! زودی میام پیشت!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محب
30 شهریور 92 17:14
اي جانم...فداش بشم
آرزو
31 شهریور 92 12:17
ماشالله،ماشالله،ماشالله گردی صورتش مثل خود مریمه
محب
31 شهریور 92 20:36
الهي دورش بگردم...واقعا دور بودن از خونواده سخته. بازم به مريم شما كه حسابي دوريد از ما تازه...من اينهمه ياس عزيزم رو دوست دارم فك كن بچه شما رو چقدر دوست دارم... من دلم براتون تنگ شده.... دوست دارم باز اون روزا بياد كه همه امون دور هم جمع ميشيم و ميخنديم. واي...فك كن....كوثرخانم بهت بگه خاله, يعني صداش چه جوريه؟! كاش مثل حسين بچگونه بچگونه حرف بزنه... خب ديگه درمورد كوثر خانم ديگه حرفي ندارم!!!!!!!!! راستي ديدي يادم رفت زنگ بزنم بهت؟!؟!؟!
همسفر ابدی
31 شهریور 92 20:40
سلام ماشاله انشاله که خداحافظش باشه
لحظه های من و تو
1 مهر 92 14:43
الهی چه ناز و تپل شده ماشالله هنوز خیلی کوچولوئه یه جورایی با خاله شم برده
لحظه های من و تو
2 مهر 92 0:23
یه پیشنهاد توکه انقدر به نی نی ها علاقه داری .تازه یه جورایی تجربه نی نی داری هم بدست اوردی تازه خانم روانشناس هم هستی چرا یه دوره مهارت کودکیاری و تربیت کودک برامون نمیذاری ؟ بهش فکر کن که مادرهای آینده زیادی بهش نیاز دارن با پشتکار و علاقه و علمی که در تو سراغ دارم میدونم از پسش برمیای هم برای خودت خوبه و هم برای دیگران میتونی تجربیات خودت و دیگران رو توی پستهای کوتاه بذاری تبلیغات وبت هم با من
يك طرد شده!
3 مهر 92 13:11
ماشالا...چه تپل مپل شده مثل مامانش!!!
مهر ماردانه
پاسخ
شومااااا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد