گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

گل بهشتی

مکالمه با بلبل زبون شیرین

1392/8/28 20:50
نویسنده : مهر ماردانه
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . چند جمله از مکالمه های تلفنی م با آقا حسین رو می ذارم اینجا تا یادگاری بمونن و وقتی بزرگ شد ببینه ماشاءالله چه بلبلی بود توی چهار - پنج سالگیش.

چند روز پس از تولد کوثر خانم:

خاله:بگو ببینم کوثر خانم رو دیدی؟ خوب بود؟

آقا حسین: آره خاله اینقد خوبه که نگو.

_ دوستش داری؟

_ البته که آره! مگه میشه دوستش نداشته باشم؟!

_ ولی من که تو رو بیشتر از اون دوست دارم.

_ خب تو هنوز اونو ندیدی خاله!

_ چرا. عکساشو که دیدم! ولی تو رو بیشتر دوست دارم.

_ خب ولی مطمئن باش وقتی خود واقعی شو ببینی از منم بیشتر دوستش داری... مطمئن باش.

_ نه . من مطمئنم حتی اگه خود واقعیشم ببینم بازم تو بیشتر دوست دارم. تو اصلا یه چیز دیگه ای!!

_ واقعا؟!!!

آآآآآآآرررررررررررره!!!

_ خنده ی از ته دل... خب دیگه با مامانم صحبت کن... خداحافظ.


 

جمعه:

خاله: بگو ببینم چرا خونه ی مامان جونی؟ نرفتی مهد؟

آقا حسین: امروس که جمعه ست!! جمعه ها که نمی رم. فقط از شنبه تا چار شنبه می رم. دوباره جمعه نمیرم. دوباره شنبه که شد می رم.

_ خب! بگو ببینم تو مهدتون دوست پیدا کردی؟

_ اوووووووووووه ...آره با همه ی بچه های کلاسمون دوستم. خاله، یَک کلاسی داریـــــــــــم!!نیشخند

_ آخ دلم!!

_ییییییی چی شد؟!!!

حسین! دلم یه دفعه واسه ت تنگ شد!

_ آآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخییییییییی!!! عسسسسسسیسسسمناراحت

میام خونه تون... اگه بابام اجاسه داد

هفته ی بعد میخوایم بریم فارسون. هفته ی بعدش که می شه دو هفته ی دیگه اگه بابام اجاسه داد باباجونم و اینا رو راسی می کنم میایم خونه تون.

شنبه:

_ اِ ! تو که هنوز اینجایی! نرفتی مهد؟

_ نه . چونکه مامانم حالش خوب نبود نمی تونست منو ببره مهد گودک.

_ چرا ؟چش بود که حالش خوب نبود؟

_ نمی دونم دیگه. حالش بد بود. بدتر از اونی که فکرشو بکنی!

 

پسندها (1)

نظرات (5)

همسفر ابدی
1 آذر 92 19:01
الهیییییییییی عزیزم خداحفظش کنههههه
لحظه های من و تو
3 آذر 92 14:42
ای جانم . ماشالله واقعا بلبل زبون شده . بلا دوره .مامانش چشه ؟ مگه نی نی داره؟
اکرم
14 دی 92 19:30
سلام دوست خوبم .خودم و نی نی یه وبلاگ تازه داریم . خوشحال میشم بهم سر بزنی وبلاگم بدون حضور دوستان بی روحه
مامان ابوالفضل♥●•٠·˙
2 بهمن 92 16:24
وقتی نی نی بود دیدمش .
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:41
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد