گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

گل بهشتی

تصمیم جدید

1391/6/7 21:06
نویسنده : مهر ماردانه
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پیرو دل گرفتگی یکی دو شب قبل که تا یکی دو ساعت پیش هم ادامه داشت و تحت تاثیر شستشوهای مغزی که همسر جان عنایت فرمودن تصمیم گرفتم از این به بعد بیشتر روی خودم کار کنم و تا حد امکان از غر زدن پرهیز کنم. 

احساس می کنم جدیدا خیلی عوض شدم دیگه اون ز اول عروسیمون نیستم خیلی بد شدم و بهونه گیر....

اخلاقم هم بهتر که نشده بدتر هم شده. 

فکر این که با این رفتارها همسرم رو دلخور کنم آزارم میده.

موقعی که با هم ازدواج کردیم مهم ترین چیز دنیا برام بودن در کنار ایشون بود تحت هر شرایطی ولی الان شیطون اونقد رفته توی جلدم که دارم دستی دستی آرامش زیبایی رو که هردومون در کنار هم داریم به هم میریزم فقط بخاطر خواسته های دنیایی!

باید از این به بعد روزی چندین مرتبه سوره ی والعصر رو بخونم تا انشاءالله بتونم بر نفسم غلبه پیدا کنم.

توکل بر خدا

خدایا نذار این زندگی زیبا و پر از ارامش که همه ش هم مدیون لطف تو و عنایت مستقیم اهل بیت علیهم السلامه حتی یه لحظه تبدار بشه.

دوستای گلم شما هم برای موفقیتم دعا کنید، خب؟!!

خدایا کمکم کن تا همسر شایسته ای براش باشم و همون طور که ایشون برای من لباس خیلی خوبی هستن من هم لباس مناسبی براش باشم و توی تمام موقعیت های زندگی یارش و در کنارش باشم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

در انتظار ....
7 شهریور 91 23:10
سلام دوست عزیز... ممنون از اینکه به وب من امده بودید و ...خیلی براتو دعا می کنم که این عاشقی بمونه و پایدارتر بشه.وبه شما هم صبر بیشتر... گاهی ادم اینطور میشه.گاهی هم نه وسواس خود ادمه...ولی در هر صورت من از اشنایی با شما خیلی خوشحالم... خصوصی دارید...
در انتظار ...
7 شهریور 91 23:22
می تونم بپرسم خانه مهر چیه؟
در انتظار....
8 شهریور 91 15:25
سلام... ممنون این رمز قطره 1-11 بود.گفتم اگر خوانددی و دوست داشتید تا من بقیه را بدهم.شما انها را بخوانید چون قطره های بعدی هی براتون حرفها سوال می شه.چیزی که اکثریت می خوانند به خصوص ان جاهایی که مربوط به بعد ماه رمضانه. اگر شما اصلا علاقه مند شدید من چشم بقیه اش را می دم..
در انتظار ...
8 شهریور 91 15:27
ممنون از اعتمادتو ن چشم خدمت می رسم...کلی صبح براتون دعا کردم....خدای خوبی ها حتما بهتون کمک می کنه...
در انتظار....
8 شهریور 91 15:27
خصوصی دارید
شاهده
8 شهریور 91 20:26
الهیییییی عزیزم بابا شماکه خییییییلی وضعت خوبه منه بدبخت چی بگم یعنی؟؟؟ خاک بر سرم که هرچی می گذره بدتر می شم ...نماز هام از یه سال پیش هیچ تغییری نکرده...تازه سر این مشکل بچه خییییییلی بهونه گیر و نق نقو شدم و هی میزنم زیر گریه...واقعا خدا کمکمون کنه وگرنه من یکی که سقوط کردم
شاهده
8 شهریور 91 20:27
خانوم در انتظار من هرکاری می کنم وبت برام باز نمیشه چی کار کنم؟؟؟؟
در انتظار ...
8 شهریور 91 21:55
وای من فیلم نی نی را دیدم.چقدر جالب بود...وااااااااااااااااااااااااااااااااای.انشالله شما خوبش نصیبتون بشه...
مامان نفس طلایی
11 شهریور 91 0:26
منم گاهی خیلی از خودم دلگیر میشم ... مثل الان ... خدا انی و کمتر از انی ما رو به خودمون وا نذار ...


الهی آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد