گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

روز خانواده مبارک

1391/8/20 13:35
نویسنده : مهر ماردانه
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

خیلی وقته نیومدم آپ کنم آخه این روزا وضعیت خونه مون یه مقدار نا آرومه و سرم یه مقدار شلوغ تر از قبل شده.

امروز روز خانواده س، به همه تون تبریک می گم.

خدایا شکرت که به من خانواده ی به این خوبی عطا کردی.بهم کمک کن قدر دان این نعمت بزرگ باشم و در پویایی و پیشرفت خانواده م نقش موثری داشته باشم.

حرف برای گفتن زیاده ولی ترجیح می دم فعلا چیزی نگم تا این نابسامانی ها کمی برطرف بشن بعد ماجرا رو تعریف می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزو
21 آبان 91 10:22
ان شالله این نابسامانی ها ( به قول خودت) خیر باشه خدا هر دو خانواده ات را برات حفظ کنه
در انتظار...
22 آبان 91 1:17
سلام... انشالله همه چیز به خوبی درست می شه... خدا همسرت را حفظ کنه.و این خانواده همیشه عاشقانه با هم سالم و شاد باشند... زهره جونم خصوصی نبود از شما چیزی.. ولی خصوصیت را ببین....
در انتظار...
22 آبان 91 23:29
سلام زهره جونم.بهتری؟ نگرانت بودم.مواظب خودت باش.
مامان مهربون فاطمه
23 آبان 91 2:19
خدا نکنه...چرا نابسامان...ایشالله بلا دوره همیشه شاد باشی...بیا بنویس دیگه...نگرانی مردیم
در انتظار...
26 آبان 91 21:44
سلام زهره جونم... ممنون از دعاهای خوبت..ان شالله خیلی خوشم امد از تعبیرت...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد