گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

هنوز زنده م

1391/9/10 22:03
نویسنده : مهر ماردانه
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنینم، خواهرای گلم

می دونم حق دارین دیگه به وبم سر نزنین چرا که خیلی دیر به دیر اپ می کنم و ...

دیگه حتی نمی رسم خیلی به شما سر بزنم و لا اقل نوشته های شما رو بخونم 

دلم براتون تنگ شده ولی واقعا نمی رسم

الانم اومدم اعلام وجود کنم و بگم من هنوز زنده م یه وخ نگران نشین که حلوا بهتون نرسیدهمشغول تلفن

برای آپ کردن وقت و حوصله و مهم تر از همه تمرکز لازمه که اگه حوصله رو داشته باشم اون دوتای دیگه رو اصلا.

حرفهای نگفته خیلی زیادن ولی هم وقتش نیست و هم شاید صلاح نباشه الان بگم داره چه اتفاقایی می افته 

تغییرات جدید که شاید به نظر بیاد خیلی به ما ربطی ندارن ولی در واقع اینطور نیست

امتحان های سخت

نگرانی های زیاد

خب دیگه زیاد توی فکر نبرمتون 

خیلی التماس دعا دارم 

حتی نمی رسم درست و حسابی درس بخونم و این مسئله کلافه م میکنه 

آخه برام مهمه چون من بخاطر مدرک گرفتن سراغ این رشته نیومدم و صرفا به خاطر علاقه به درس خوندن خصوصا رشته ی روانشناسی بوده برای همین دوست دارم همه ی کتابامو خوب بخونم و توی زندگی به کار بگیرم ...

یا علی

تقدیم به یاس زیبایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نفس طلایی
10 آذر 91 23:00
سلام عزیزم نگرانم کردی اما امیدوارم هر چی شده خیر باشه ... افرین که این همه خوب درس می خونی ... منم خیلی کار عملی و درس دارم خیلی زیاد ...
در انتظار...
10 آذر 91 23:01
سلام گاو کشتیم جلوی پای زهره خانم... خانم سایه تون بد سنگین شده.کجایی خانم خانمها... دلمون براتون تنگ شده. بهتری؟
در انتظار...
10 آذر 91 23:02
انشالله در امتحانات مهم زندگی موفق باشی عزیزم...
آرزو
11 آذر 91 12:20
دل نگرانتم میدونم احتمالا تو هم دل نگران کس دیگه ای منم خیلی به هم ریخته و درگیرم (با خودم و خدام و خانواده و ...) برام دعا کن به دعات نیاز دارم موفق و خوشبخت باشی
samira jooooooooooon
11 آذر 91 14:53
انشالله بحق شهدای این ماه مشکلات بزودی برطرف بشه و شادی بیکران توی زندگیت خودنمایی کنه
مامان ابوالفضل
12 آذر 91 14:27
سلام نبینمت گرفته امیدوارم سلامت وخوشبخت و خوشحال و موفق و خووووووووووووووووووووب باشی همیشه.
مامان مهربان فاطمه
13 آذر 91 0:47
اي بابا اين مسخره بازي ها چيه٠٠٠بابا دق كرديم٠٠٠بيا بن ويس چي شده٠٠٠اگه ننوشتي زنگ ميزهم يزور أزحت ميپرسم٠٠٠٠ههههههههههههه٠ خودم. از نوشتم خودم خندم گرفت٠٠٠٠قربونت بيا بنويس٠٠٠٠فضولي مرديم
مامان ابوالفضل
14 آذر 91 12:27
راست میگه معصومه جونم دیگه مگر دستم بهت نرسه
مامان نفس طلایی
14 آذر 91 12:29
لحظه های من و تو
16 آذر 91 0:23
فقط قوی باش و توکل کن
آرزو
20 آذر 91 12:56
لحظه های من و تو
20 آذر 91 19:35
تولدت مبارک. ایام بکام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد