گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

عازم سفر عشق

1391/11/9 11:20
نویسنده : مهر ماردانه
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

خیلی وقت ندارم 

همه ی وسایل رو جمع کردم

ناهار و شام و صبحانه ی فردا رو هم گذاشتم

همسرم داره از سر کار میاد خونه که انشاءالله یه ربع دیگه بریم راه آهن

انشاءالله دعاگوی همه تون هستم

سمیرا- آرزو- شاهده- معصومه- حسنه- مامان نفس طلایی- الهه- سحر- مامان مسافری از بهشت و بقیه که بخاطر عجله حضور ذهن ندارم ...

التماس دعا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

یا امام رئوف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
9 بهمن 91 14:11
خیلی التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الهه
11 بهمن 91 23:57
زهره جان از صمیم قلب آرزو میکنم خیلی خیلی بهت خوش بگذره و میدونم منو فراموش نمیکنی،التماس دعا وبلاگ محشری داری ، معمولا بهش سر میزنم
لحظه های من و تو
12 بهمن 91 0:03
زهره من دلم خیلی هوای حرم آقا رو داره ،خیلی آرزو داشتم که باهم بریم، از وقتی رفتی یه لحظه یادم نرفته ، همش خودمو باهات تصور میکنم که روبروی گنبد طلا ایستادیم . توی صحن قدم میزنیم ،یعنی میشه یه روز باهم بریم؟؟!!! زهره خیلی دلتنگم. بجای من تا میتونی زیارت کن . خوش به سعادتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد