گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

خدایا شکرت

1391/5/19 16:47
نویسنده : مهر ماردانه
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیشب کلی چیز نوشتم و ارسال کردم ولی نمیدونم چرا الان که چک کردم هیچیش نیومده حتی سیو هم نشده !دیشب اینترنتم کمی مشکل داشت احتمالا به همین دلیل مطلبم ارسال نشده.

امشب توی خونه مون احیا داریم. چندین ساله که پدر شوهرم اینها شب بیست و یکم مراسماحیا همراه با سحری برگزار می کنن. برای همین این دو سه روز حسابی کار داریم و سرمون شلوغه.

انشاءالله مولا علی (ع) قبول کنن و از ما راضی باشن.گرچه من دیروز به خاطر خستگی و کلافه بودن از این همه کار و تنگی وقت برای انجامدادنشون کلی غر زدم ولی قلبا خوشحالم که توی خونه مون احیای شب مبارک قدر برگزار میشه.

خدایا شکرت که به من توفیق دادی توی چنین خانواده ای قرار بگیرم که همه چیزش بوی ایمان و معنویت میده.لبخند

اگه هر لحظه سجده ی شکر به جا بیارم و خدارو شکر کنم باز در مقابل این نعمت بزرگ کمه.

 

          خدایا هزاران مرتبه شکرت

خدای خوبم توبودی که به من حلاوت اسلام رو چشوندی و از نعمتهای معنوی فراوونت بهره مندم کردی تو بودی که در اوج بی لیاقتی به من نظر لطف داشتی و دلم رو با امام حسین (ع) گره زدی.

تو بودی که محبت امام زمانم رو در دلم گذاشتی و منو دست به دامن حضرت زهرا(س) کردی.

تو بودی که به من توفیق یه ازدواج موفق رو دادی و همسری بهم عطا کردی که مایه آرامش دنیا و سعادت آخرتم باشه انشاءالله.

خدای بی همتای من بهم توفیق بده تا قدر دان این همه لطف و کرمت باشم و همیشه شکرت رو به جا بیارم.

کمکم کن بتونم قدر این خانواده ی مومن و شهید پرور رو بدونم و براشون عروس خوبی باشم.

خدایا به من و همسرم توفیق عبودیت محض عنایت فرما و قلبمون رو مالامال از عشق و اردت به اهل بیت علیهم السلام کن.

خدایا  هر آنچه برای بهترین بندگانت مقدر می فرمایی  برای ما هم رقم بزن نه بخاطر بدی و عصیان همیشگی من که بخاطر معصومیت و اخلاص همسرم.

 

دوستای گلم امشب برای فرج آقا خیلی دعا کنید و در آخر ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.

برای عاقبت بخیری ما و نی نی مون هم دعا کنید شایدم نی نی هامون!چشمک

 

 

مادر به فداشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابالفضل
19 مرداد 91 15:56
ممنون ازاینکه بما سر میزنی و نظر میدی/خدا خوشبختی تونو روز بروز بیشتر کنه و محبت اهل بیت رو بیشتر تو دلتون جاکنه. برای ما هم حسابی دعا کنید که لیاقت پیدا کنیم .
مامان مهربون فاطمه
20 مرداد 91 5:03
ایشالله حاجت روا باشی.زهره برام خیلی دعا کن...
مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 3:35
سلام قبول باشه ... با اجازه و افتخار لینکتون می کنم و محتاج دعاتون هستم
مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 13:13
رمز و برات خصوصی میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد