گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

القدس لنا

1391/5/27 12:28
نویسنده : مهر ماردانه
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

این چند روزه که نتونستم چیزی بنویسم خیلی وقت نمیکردم بیام بشینم پای کامپیوتر و تمرکز کنم با اینکه میومدم و به وبلاگهای شما سر میزدم ولی خودم خیلی نمیتونستم بنویسم.

مهمونی خدا داره تموم میشه و خوش به حال اونایی که تونستن از لحظه لحظه ش بهره ببرن.

انشاءالله خدا همه مون رو تا ماه مبارک سل بعد زنده نگه داره تا بتونیم باز هم الغوث الغوث بگیم و برای بخشیده شدن تا صبح احیا بگیریم و از خدا طلب مغفرت کنیم ولی خدا کنه که سال دیگه ماه مبارک و شبهای احیا دیگه نیازی به دعا برای فرج آقا نباشه به حق مقام لیلهُ القدری بانو فاطمه ی زهرا(س).

اللهم عجل لولیک الفرج

دوستای خوبم حادثه ی زلزله ی آذربایجان شرقی و درگذشت حدود سیصد نفر از مسلمون های کشورمون رو بهتون تسلیت میگم انشاءالله در این ماه مبارک روحشون با صلحا و شهدا محشور بشه و باز ماندگانشون هم از خدا صبر جزیل بگیرن.

خوش به حال اونایی که امسال می تونن توی راهپیمایی روز قدس شرکت کنن من که این جمعه سر کارم و توفیق شرکت ندارم.خدا از شما قبول کنه.

راستی من یه صفحه ی جدید توی وبلاگم باز کردم به نام خانه ی مهر اگه دوست داشته باشین می تونین بخونیدش.

توی این آخرین روزها و شبهای ماه مبارک از همه تون التماس دعا دارم.

دیگه یادم نیست چه چیزایی می خواستم بنویسم.

 

راستی!!!نی نی وبلاگی ها!!!

می دونید امام جمعه ی عربستان توی نماز جمعه ی هفته ی گذشته چی گفته؟

گفته با توجه به صحبتی که رهبر ایران برای بچه دار شدن مردم کردن بر شما واجبه که تا می تونین فرزند بیارین که جمعیت سنی ها از شیعه ها بیشتر بشه و اونا نتونن قدرت پیدا کنن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 22:01
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان نفس طلایی
25 مرداد 91 23:28
عجب ... .اقعا ناراحت شدم از حرف امام جمعه عربستان
شاهده
26 مرداد 91 13:12
سلام زهره جان طاعات و عباداتت قبول ممنونم که آدرست رو برام گذاشتی انشالله که آقا ظهور کنند که دیگه یتیمی ما به اوج خودش رسیده راستی زلزله که توو بم نبوده...عزیزم اون رو اگه دوست داشتی درستش کن...من که خیلی دوست دارم نی نی دار شم همیشه بخدا می گم خدایا باور کن بچه های ما بچه شیعه میشن یه مددی برسون...انشالله خدا یه نگاهی بهمون بکنه تا بتونیم سرباز آقا جان تربیت کنیم...التماس دعا خانومی..با اجازت لینکت می کنم


ممنون که متوجهم کردی.چه سوتی بزرگی دادم!نمیدونم چرا اونموقع که داشتم اینو مینوشتم ذهنم پیش زلزله ی بم بود ولی مطمئن بودم که نوشتم آذربایجان.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد