گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

به حق فاطمهُ الزهرا (س)

1391/5/27 12:28
نویسنده : مهر ماردانه
353 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب آخر احیاست 

اللهم عجل لولیک الفرج...

یادتون نره که من خیلی به دعای شما نیاز دارم و دلگرمم که خدا به پاکی دستهای شما و بی آلایشی دلهاتون نگاه کنه و دعاتون رو در حقم مستجاب کنه و منو به عبودیت مخلَص نزدیک کنه. 

من هم با شرمندگی برای همه تون دعا می کنم 

بیاید امشب توی اوج سبحانک یا لا اله الا انت و توی اشکهای الغوث الغوث و توی التماس خلصنا من النار و لحظه ی یا رب گفتنمون از خدا بخوایم که ما رو از آتش فراق صاحب العصر (عج) رهایی ببخشه و به گلستان وصال برسونه. 

مولا جانم در انتظار تو نشستن اشتباهی است بس بزرگ!

در انتظار تو باید با تمام وجود دوید.

 


هم چاه سر راه تو باید بکنیم

هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم

این نامه ی چندم است می خوانی تو

داریم رکورد کوفه را می شکنیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرشته
22 مرداد 91 19:38
التماس دعا
ریحانه النبی
24 مرداد 91 13:47
سلام زهه ی عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده خیلی ، خیلی دوست دارم ببینمت باد اون روز ها به خیر چه روز هایی با هم داشتیم چه کار می کنی کی طرحت تموم میشه می بوسمت عزیزم
مامان نفس طلایی
24 مرداد 91 23:18
لعیا جون مامان
25 مرداد 91 21:51
التماس دعا از وبلاگ منم دیدن کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد