گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

دهه ی ولایت مبارک

1391/8/8 12:48
نویسنده : مهر ماردانه
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید که اینقدر تاخیر دارم و هنوز خاطرات سفرمونو ننوشتم. آخه اینترنت مشکل پیدا کرده بود و هرچی میومدم بنویسم نمیشد. الان هم فقط اومدم عرض ارادتی بکنم و برم چون فردا امتحان میان ترم دارم آموزش و پرورش کودکان استثنایی.

قول می دم در اولین فرصت بیام با دست پر.

راستی عید همگی تون مبارک

هم عید قربان و هم عید غدیر

راستش من وقتی عید غدیر می شه بیشتر از اینکه خوشحال بشم دلم میگیره برای مظلومیت مولا

نمی دونم خطبه ی کامل غدیر رو خوندین یا نه ؟

اونقد همه چیز رو شسته رفته و صریح گفته که آدم با خوندنش شک نمی کنه که منکرهای ولایت حضرت امیر اصلا مسلمون نیستن!!!

من که بعد از خوندنش همچین حسی پیدا کردم

اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و انصر من نصره و اخذل من خذله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حانیه
11 آبان 91 10:05
بر شماهم مبارک
در انتظار...
18 آبان 91 13:21
اعیادت مبارک..ان شالله تو امتحانات زندگیت موفق باشی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد