گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

گل بهشتی

قدم نو رسیده مبارک!

1392/5/19 22:41
نویسنده : مهر ماردانه
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک

به بعضی از دوستان قول داده بودم با خبرها و عکس های جدید از یاس بیام...

ولی اینبار اومدم از یه نی نی جدید خبر بدم...

کوثر خانم نازنین که بیست و پنجم ماه مبارک یعنی دوازدهم مرداد قدم به دنیا گذاشت و دل همه مون رو شاد کرد.

تولدت مبارک عزیزم

بگید هزار ماشاءالله!

منکه وقتی موهای بلند و پرپشتشو (ماشاءالله) دیدم خیلی برام جالب بود. جالبه که یه نی نی چند روزه این همه مو داشته باشه،نه؟

آهان راستی نگفتم! کوثر خانم نازنین خواهر زاده ی گل منه. دختر آبجی کوچیکه م که بد از ما ازدواج کرده...حتما حالا به من میگید ای تنبل!!!

 


 راستی بخاطر عوض شدن ویندوز کامپیوترمون فعلا نمی تونم عکسهای یاس رو تغییر سایز بدم و آپلودشون کنم. پس ناچارا باید همچنان منتظر بمونید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
20 مرداد 92 0:03
سلام دوستم قدمش مبارک ... ماشالله
آرزو
20 مرداد 92 8:11
سلام ماشاالله خدا صالح و سالم حفظش کنه چه جالب امروز میخواستم سراغش را ازت بگیرم از طرف من حسابی به مریم تبریک بگو ان سالله قدمش مبارکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد