گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

ای نام تو بهترین سرآغاز

1391/5/12 17:49
نویسنده : مهر ماردانه
751 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام

این اولین باریه که دارم وبلاگ نویسی می کنم برای همین اگه دیدین که دارم خیلی آماتور عمل می کنم از سر زدن به وبلاگم نا امید نشین سعی می کنم به زودی همه چیز رو خوب یاد بگیرم.

گرچه من خودم هنوز مامان نشدم و از اسم نویسنده وبلاگ هم پیداست ولی از الان یعنی از خیلی وقت قبل توی فکر مامان شدن و مسائل مربوط به اون بوده و هستم برای همین راغب شدم به جمع نی نی وبلاگی ها بپیوندم.

امید که در آینده بتونم مثل شماها مامان خوبی باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد