گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

گل بهشتی

هموطنم تسلیت

1391/5/28 15:04
نویسنده : مهر ماردانه
288 بازدید
اشتراک گذاری


این شعر رو انجمن گفتگوی قرآنی به ایمیلم فرستاده، گذاشتم شما هم بخونید

 

دل آدم کباب میشه واقعا

  

بنویسید گلوهای شما راه بهشت

بنویسید مرا شهر مرا خشت به خشت

بنویسید زنی مرد که زنبیل نداشت

پسری زیر زمین بود پدر بیل نداشت

بنویسید که با عطر وضو آوردند

نعش دلدار مرا لای پتو آوردند

زلفها گرچه پر از خاک و لبش گرچه کبود

دوش می آمد و رخساره بر افروخته بود


خوب داند که به این سینه چه ها می گذرد 

هرکه از کوچه ی معشوقه ی ما می گذرد

بنویسید غم و خشت و تگرگ آمده بود

از در و پنجره ها ضجه ی مرگ آمده بود....

مثل وقتی که دل چلچله ای می شکند

مرد هم زیر غم زلزله ای می شکند

زیر بار غم شهرم جگرم می سوزد

به خدا بال و پرو بال پرم می سوزد

مثل مرغی شده ام در قفسی از آتش

هر چقدر این و ر و آن ور بپرم می سوزد...

 


 

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

 

آری شود ولیک به خون جگر شود


امروز روز زیبای قدسه و می دونم الآن ایرانی های غیرتمند و با بصیرت با وجود گرمای شدید تابستون و زبون روزه مثل همیشه در حال آفریدن حماسه هستن و جسد پوسیده ی استکبار و صهیونیسم رو با شعارهای کوبنده ی مرگ بر اسراعیل و مرگ بر آمریکا به رعشه میندازن.

خوشا به سعادتشون و خدا ازشون قبول کنه. 

من که سعادت شرکت نداشتم و سر کارم ولی همسرم رفتن و حتما جای من هم چندتا شعار کوبنده دادن...خدا قبول کنه.

انشاءالله برسه روزی که مردم مظلوم فلسطین ازآوارگی در بیان و به حقشون برسن به حق آقا امام زمان(عج).

دوستای گلم که تشریف بردین راهپیمایی دوست دارم از خاطرات امروز و احیانا تصاویری که گرفتین توی وبلاگتون یا قسمت نظرات وبلاگ من هم قرار بدین بلکه من بی توفیق هم حس کنم امروز روز قدس بوده.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهربون فاطمه
27 مرداد 91 19:44
اینقدر دلمونو دیگه نسوزون۰بابا اب شدیم۰دیگه از این همه درد داریم میترکیم۰خدایا مددی۰العجل مولا
به عشق ابالفضل
28 مرداد 91 2:45
سلام واقن شعر جانسوزی بود وتصاویر... اگر مکانش هست به ابوالفضلم در مسابقه نی نی خواب الود رای بدین ممنونم/
مامان مهربون فاطمه
28 مرداد 91 11:36
بابا قبلا میومدی یه سری بهمون میزدی
شاهده
28 مرداد 91 16:18
الهیییییی بمیییییییییرم العجل آقا جان العجل زهره جان اونوقت کجا کار می کنی؟ جمعه؟ بابا ایول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد