گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

اینم از عکسها

1391/5/27 11:48
نویسنده : مهر ماردانه
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول از همه عکس عزیز دلمو میذارم حسین آقا خواهر زاده ی گلم

 


حسین عزیز خاله


آخه تو چقد ناز داری پسر؟!!!ماچ


در حال بازی با موبایل مامان جون 


فدای خواب ناز الکی ت !!خمیازه



اگه گفتین این عکس کیه؟!

 

هیپنوتیزمهیپنوتیزم

ابرو

 

سوال

 

اینم عکس حسین آقاست که مامانش دخملش کردهخنده


زهرا جان دختر خاله م و حسین آقا

خدا زهرا رو بعد از هشت سال به خاله م هدیه داد .

خدا حفظش کنه  توی دوران بارداریش هشت دور قرآن رو براش ختم کرد و به دور نهم نرسید چون زهرا خانوم عجله داشت و هشت ماهه به دنیا اومد.لبخند


حدیث دختر بلبل زبون خاله و ملیکا دختر دایی شیطون و بلا


سما نوه ی خاله م

خیلی خوش دسته مثل عروسک می مونه

لالا لالا پیش پیش پیش


اینم عکس نازنین خودم رها جان که با اومدنش زندگی مامان و باباشو شیرین کرده

دختر برادر شوهرم 

توی بغل بابا حاجی بهترین جای دنیا

 

بازم عکس دارم که انشاءالله توی پستهای بعدی رو می کنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهربون فاطمه
24 مرداد 91 3:23
سلام.وای خدایا من .ماشالله چقدر حسینتون بزرگ شده.ایشالله عروسیش.سما خانم هم چقدر نازه.ایشالله نی نی خودتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد