گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل بهشتی

خبرهای جدید و خووووووووووب

1391/5/31 9:54
نویسنده : مهر ماردانه
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

امروز اومدم کلی از وقت خواب بعد از ظهرم گذاشتم و کلی مطلب نوشتم ولی نمیدونم چرا سیو نشدن و همه شون پریدن.ناراحت

ولی اشکال نداره در عوض الآن با چند تا خبر خوب اومدم خوشمزه

اول از همه اینکه در این لحظات که دارم مینویسم تی وی داره الله اکبر های اعلام عید سعید فطر رو می گه و به میمنت و مبارکی فردا عید اعلام شد.

روزه داران  و روزه گیران عزیز عید همه تووووووووووووون مبااااااااااارک!

کی لی لی لی لی هورا

دوم اینکه امروز همسرجانم اهواز بودن و وقتی برگشتن خبر دادن که خواهر زاده شون که اهواز زندگی می کنن دارن صاحب نی نی می شن البته نیاز به دعای زیادی دارن چون یه مقدار شروع بارداریش های ریسک بوده.

امروز سونوی نهایی رو انجام دادن و خدا رو شکر محرز (نمیدونم درست نوشتمش یا نه) شده که بچه میس نشده.

خیلی از شنیدن این خبر خوشحال شدم. عفت جووونم از همین جا بهتون تبریک میگم. مواظب خودت و نی نی گلت باش.

خبر خوش سوم اینکه امروز دو در جدیدی که برای حرم آق امیرالمونین ساخته ن رو آورده بودن شهر ما و توی مصلا گذاشته بودن برای زیارت عموم.ما هم خیلی دوست داشتیم بریم ولی از اون جایی که همسر خیلی خسته بودن و پای تی وی خوابشون برد قسمت نشد بریم و از نزدیک زیارت کنیم.از همین دور میبوسمشون و بهشون میگم سلام خالصانه و ملتمسانه ی ما رو به مولا برسونید.

خبر زیبای بعدی که خودم خیلی ازش به وجد اومده م اینه که یه سایت فوق با حال پیدا کردم که اگه عنایت بفرمایین توی لینکام گذاشتمش.

یه خبر خوش هم برای نی نی وبلاگی های دوست جون خودم که منت می ذارن و به وبلاگ من سر میزنن اینکه فیلم تکامل جنین رو اسکریپت کردم و گذاشتم گوشه ی وب. ممکنه خیلی هاتون دیده باشینش ولی دیدن دوباره ش خالی از حظ نیست، من خودم که از دیدنش سیر نمیشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

به عشق ابالفضل
29 مرداد 91 1:56
سلام
frametoy.com

رای دادین به گلم؟!


سلام ممنون عزیزم راستش نتونستم برم توی سایته الان نگاه می کنم اگه شد میرم و اگه هنوز وقت داشت حتما رای میدم
شاهده
2 شهریور 91 10:31
سلام زهره جونمیییییی خوبییییی؟ انشالله که بسلامتی عزیزم...انشالله نی نی خودت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد