گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

گل بهشتی

عید آمد و عید آمد

1391/5/29 12:04
نویسنده : مهر ماردانه
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عیدتون مبارک

رفتین نماز عید؟

قبول باشه

من که بازم بی توفیقم و سرکارم و نتونستم توی نماز باشکوه عید شرکت کنم ناراحت

آخه همکارمون مینو رفته شهرشون پیش مامانش و من و نجمه مجبوریم امروز و فردا کشیک بدیم.

در عوض صبح که اومدم یه گزیده ی مفاتیح با خودم آوردم و تا همنوز عملها شروع نشده بودن رفتم توی نماز خونه و خودم تنهایی نمازو خوندم.با اینکه تنهایی بود ولی خیلی حالم جا اومد و یه نشاطی پیدا کردمنیشخند

اینجا که انگار نه انگار که عیده از صبح همین طور عمل داریم دوتا سزارین و کلی عمل ارتوپدی حالا باز سزارین ها اورژانس بودن ولی نمیدونم این ارتوپدها چشونه که نه عید میشناسن و نه تاسوعا عاشورا سرشون میشه!!


 

این عکس زیبا رو تقدیم می کنم به دوست عزیزم آمنه

آمنه جانم یادته این عکس رو زده بودی توی در کمدت و هر روز قربون صدقه ش می رفتی؟

فاطمه زهرا!

یاد اون روزهای خوب بخیر

 

انشاءالله خدا به زودی یه دونه خوشگلترشو به خودتون هدیه بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:40
میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه
شاهده
2 شهریور 91 10:32
ههههه سلااااام یادمه واسه این پستت نظر گذاشته بودم شاید خصوصی زده بودم...چقدر کند ذهن شدمممم دوست دارررررم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد