گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

گل بهشتی

سفرمون عقب افتاد

1391/6/17 12:20
نویسنده : مهر ماردانه
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امرو صبح که همسر جان داشتن منو میاورزدن بیمارستان گفتن پیشنهاد دادن که ما دوتا دوم با آقاجون و مادر جون نریم قم و صبر کنیم تا اونا برن و بیان و بعد هم نهم برن مشهد و بیان و دوسه روز بعد از برگشتن اونا ما بار سفر ببندیم.

البته قول دادن که سفرمون با عجله نباشه و با حوصله و بدون برنامه ی فشرده بریم سفر و شاید یه سری به مهربان و فاطمه و مامان ریحانة النبی هم زدیم. برنامه ی کرج و شمالمون هم بسیط تر بشه و شایدم از شمال رفتیم اصفهان پیش مامان جانم.نیشخند

آخه قرار بود ما دوم با آقاجون اینا بریم و دو سه روز بعد که اونا می خوان برگردن خونه ازشون جدا بشیم و بریم به سمت کرج و شمال و بعد هم با عجله برگردیم که نهم خونه باشیم چون امام رضا (ع) قربونشون برم آقاجون اینا رو طلبیدن و قراره جند روزی با بنیاد شهید برن مشهد. اینجوری دیگه وقت اصفهان رفتن هم پیدا نمیکردیم و برنامه مون فشرده می شد.

گرچه پابوسی خانوم معصومه(س) چند روز دیر تر نصیبمون میشه ولی اینجوری خیال همه راحتتره و ما هم بیشتر وقت داریم برای گشت و گذار.

راستی این آخرین جمعه ایه که کشیکم و بعد از اون برای همیشه راحت می شم.

هیپ هیپ هوررررررررررررررااااااهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
17 شهریور 91 13:27
در انتظار....
17 شهریور 91 15:00
سلام خانوم.
از احوال پرسی شما.من دیدم شما نمی ایید گفتم شاید دوست نداشتید من مزاحم می شدم...
پستهاتون را خوندم...
اول پایینی کلی خوشحال شدم راهی سفر هستید.ولی بعد دیدم عقب افتاده.ولی خب این جوری هم بهتره.
ان شالله به تون خوش بگذره.مارا هم از دعاهاتون فراموش نکنید که خیللللللللللللللللللللللللللللللی محتاجم.حتما خوب درک می کنی.
دلم هم براتون تنگ شده بود...

ممنون عزیز

مامان نفس طلایی
17 شهریور 91 15:31
خیره انشالله
فاطمه
17 شهریور 91 15:36
سلام عزیزم ممنون که به ماسرزدید منم با افتخار شما رو لینک می کنم
شاهده
19 شهریور 91 16:00
انشالله خوش بگذره و خیییییلی هم التماس دعا خیلی خوش به سعادتت ما رو هم دعا کن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد