گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

برای سلامتی مفید است!

1391/7/4 1:05
نویسنده : مهر ماردانه
278 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که اومدم

چند تا عکس از سالادهای دست چین خودم براتون میذارم حظ کنید!زبان

چیز قحطی بود برای تزیین!؟

تربچه!!!

به به هر روز بهتر از دیروز!

حالا زیر این ظواهر زیبا چی پنهون شده خدا می دونه!

به قول پشت سر ماشین سنگینا:

بگو ماشاءالله!

نیشخندچشمکزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
4 مهر 91 1:29
به به دهنمون اب افتاد.
در انتظار....
4 مهر 91 22:07
دستتون درد نکنه...مهمونی خوش گذشت خانوم...
آرزو
5 مهر 91 8:23
سلام گلی حقا که خوش سلیقه ای . من که اصلا حوصله این کارا را ندارم . از حدیث کنار وبلاگت خیلی خوشم آمد . ممنون
مامان نفس طلایی
5 مهر 91 19:52
به به عالیه ... هوس کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد