گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

سیروا فی الارض...

1391/7/18 13:24
نویسنده : مهر ماردانه
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهران گلم

امشب با همسر عزیزم عازم سفرم.

برنامه ی سفرمون اینه:

دو روز قم مقدس در سایه ی ملکوتی کریمه ی اهل بیت(ع) دو روز کرج خونه ی خواهر جون دو روز رودسر گیلان خونه ی خاله جون و بعد پنج روز هم اصفهان در آغوش گرم مامان خودم عزیز دلم.

واااااااااااااااای خدایا شکرت 

خیلی وقته که مسافرت نرفتم و مهم تر از اون چند ماهه که نرفتم اصفهان و مهم تر از همه اینکه چندین ماهه زیارت نرفتم...

چقدر خوبچشمکنیشخند

خدای مهربونم به ما کمک کن تا از نعماتی که بهمون عطا کردی به خوبی استفاده کنیم و در این سفر مرتکب کوچکترین کناهی نشیم.

انشاءالله برگشتم خاطرات سفر رو کامل براتون میگم.

التماس دعا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

samira jooooooooon
18 مهر 91 15:13
عزیزم خیلی برات خوشحالم که به این سفر میری .بعد اتمام طرحت بهش نیاز داشتی .بخصوص وقتی ترم جدید درسیت شروع شده یه تجدید روحیه حسابیه. مطمئنم بهتون خوش میگذره
مامان مهربون فاطمه
18 مهر 91 22:04
سلام خانوم۰خوش بگذره۰واقعا صفا داره۰التماس دعای فراوون دارم۰یاعلی
مامان ابوالفضل (ام البنین)
19 مهر 91 0:43
سلام پ هنو نرفتی ؟!!!من فکر کردم رفتی ... خووووووووووووووووووووووش بگذره خیلییییییییییییی زیاد صفا داره دونفری یه جور ماه عسله دیگه انشاالله سفر آخر دونفری تون باشه بعدی سه نفری یا نه اصلن دو نفری برین سه نفری برگردین ههههههههههههههههه دعامون کن پیش خانم.
آرزو
19 مهر 91 8:14
سلام خانمی آمدی اصفهان باید یه روز بیای خانه ما .بهانه هم قبول نیست ، مجبوری . مشتاقانه منتظر دیدنروی ماهتم . خوش بگذره
در انتظار...
19 مهر 91 18:43
سلام.وااااااااااااااااااااااااااااااااای .به سلامتی.خیلی خوشحالم...ان شالله بی خطر...خصوصی را بخون...
مامان نفس طلایی
21 مهر 91 20:52
خوش بگذره
در انتظار...
27 مهر 91 23:17
دلم برات تنگ شده...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد