گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

گل بهشتی

جوانی

1391/7/8 11:44
نویسنده : مهر ماردانه
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خواهرای گلم

عید همگی تون مبارک.

ببخشید که نمی تونم خیلی بیام آپ کنم ولی تقریبا روزانه میام و به وبلاگ تک تکتون سر می زنم.

آخه درسام خیلی زیادن و خودم و همسرم داریم از کوچکترین فرصتمون استفاده می کنیم. انشاءالله که هر دو مون موفق باشیم.

دیشب داشتم با خودم فکر می کردم...

احساس می کنم الان در یکی از بهترین موقعیت های زندگیم هستم.

طرحم تموم شده و بسیار احساس آزادی می کنم. می رم استخر و کلاس شنا. بیشتر از قبل توی خونه هستم و بهتر می تونم به وظایفم رسیدگی کنم. دانشجوی ترم سه روانشناسی هستم و یه وبلاگ دارم که توش حرفهامو می نویسم و علاوه بر دوستهای قدیمیم دوستای تازه ای پیدا کردم که خیلی برام عزیزن.

و از همهی اینها مهم تر همسری دارم که همه جوره دوستم داره  و همیشه در کنارمه. دلسوز و فداکار. با گذشت و پر حوصله . همراه و همپا....

وااااااااااااااااااااااااای خدای مهربونم شکرت

علاوه بر تمام این ها نعمت جوانی و سلامتی که از بزرگترین و با ارزش ترین عنایات خدای متعال به من و همسرمن. و زندگی در کنار پدر و مادری که علاوه بر تمام ویژگی های منحصر به فرد و ارزشمندی که دارن پدر و مادر شهیدن و زندگی ما رو با حضورشون و با دعای خیرش پر از برکت می کنن.

 

خدایا کمکمون کن که قدر این نعمتهات رو بدونیم و ازشون در راه رسیدن به تو استفاده کنیم.

و در راس همه ی اینها نعمت اسلام که هیچوقت قادر به توصیف بزرگی و ارزش بی نظیرش نیستم.

و خدا می دونه که همیشه چقد احساس خوشی و افتخار می کنم از اینکه یک مسلمان هستم و چقدر به این مسئله می بالم.

یه احساس خیلی خوب و توصیف نشدنی ی دارم. سرشار از انرژی مثبت و شادمانی، دلم می خواد بدوم دلم می خواد پرواز کنم 

واااااااااااااای خدایا هر چه دارم از تو دارم مهربان ترین...

راستی

اگه خدا ما رو توی یه خانواده ی مسلمان بدنیا نمی اورد بازهم مسلمون می شدیم؟!؟؟!؟؟!؟؟

خدایا شکرت 

گرچه این مسلمونی اون مسلمونی که باید باشه نیست ولی همین که به ما توفیق دادی که مسلمون زاده هم باشیم خودش خیلیه.امید که بتونیم روحا و قلبا و عملا مسلمون باشیم وگرنه توی شناسنامه ی هیچ کدوممون نوشته نشده مسلمان- شیعه.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین(ع)


 

فکر بچه دار شدن هم تقریبا به کلی از سرم افتاده. بر خلاف یه مدت قبل که هر روز کلی بهش فکر می کردم و از همسرم میخواستم که زودتر بچه داربشیم الان دیگه اصلا عجله ای براش ندارم.

اصلا هر وقت که به این نتیجه رسیدیم که آمادگیشو داریم و دیگه وقتشه اقدام می کنیم شد خدا رو شکر نشد هم خدا رو شکر.

فردا مادرجون و آقا جون بلیط مشهد مقدس دارن خوش به سعادتشون.

خب خواهران گلم تا آپی دوباره از همه تون التماس دعا دارم.


 

پروانه جانم تولد علی آقای نازنینت رو از صمیم دل تبریک می گم عکسشو توی وبلاگ مهربان فاطمه دیدم چهره ی خودت برام تداعی شد در نگاه اول. ماشاءالله زیباست.

انشاءالله علی سیرت و علی سرشت و علی یار و علی باور و علی همدم در بهشت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آرزو
8 مهر 91 11:54
عید برای تو و خانوادت هم مبارک باشه . شکر نعمت ، نعمتت افزون کند .
مامان حانیه
8 مهر 91 13:02
ان شاالله خدا توفیق شکر این همه نعمت رو به هممون بده وهیچ وقت ناراحت نداشته هامون نباشیم وشکر گذارداشته هامون باشیم
فرشته
8 مهر 91 17:52
موفق باشی گلم
مامان نفس طلایی
8 مهر 91 20:15
خدا رو شکر
بابا جون یسری
8 مهر 91 20:37
سلام خواهر گرامی؛ وبلاگ قشنگتون را خواندم ، خیلی برام جالب بود ، از همه چی و همه جا نوشته اید و این یعنی ابتکار ، البته ناگفته نماند خیلی ها هستند که اینچنین می نویسند اما سبک نگارش شما به نوعی فضا را برای خواننده مطلب تداعی می کنه . با وب شما از طریق مهربون فاطمه آشنا شدم و باید بگم دوستان مهربون فاطمه نیز مثل خودش خوب و زیبا می نویسند . با افتخار لینکتان می کنم . التماس دعا - یا علی
مامان مهربون فاطمه
9 مهر 91 5:54
جوونی کجایی که یادت بخیر
مامان ابوالفضل (ام البنین)
9 مهر 91 15:23
موفق پیروز سربلند وخوشبخت باشی هروز بهتر ازدیروز [h

ممنون عزیزم
در انتظار....
10 مهر 91 21:20
سلام. انشالله که خیر هم را ببینید...
در انتظار...
11 مهر 91 23:19
خصوصی
در انتظار...
11 مهر 91 23:19
97917
مامان مهربون فاطمه
12 مهر 91 1:02
سلام خانوم.ممنون از نظر زیبات...میدونی من چندین ساله که تصمیم دارم به باشگاه برم ولی به خاطر همین اصوات شیطانی قیدشو زدم...این باشگاهی که من میرم چون متعلق به سپاهه خدا رو شکر چنین مشکلی نداره و تازه اکثر اونایی که میان هم تیپ خودمونن...تازه با خیال راحت ذکر هم میگم...به همین دلیل هم انتخابش کردم...



ایول!!!!
پس برو و ولش نکن
موفق باشی عزیز
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 15:28
مامان ابوالفضل (ام البنین)
14 مهر 91 0:57
*....... ...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*.... .*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*.. .*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*.. ..*I♥U*......سلااااااااااااااااام....*I♥U*.. ...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*... ......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*...... ........*I♥U*...............*I♥U*........ ...........*I♥U*.......*I♥U*..................*I♥U*..............*I♥U*....... ...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*.... .*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*.. .*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*.. ..*I♥U*......سلااااااااااااااااام....*I♥U*.. ...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*... ......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*...... ........*I♥U*...............*I♥U*........ ...........*I♥U*.......*I♥U*........... ..............*I♥U**I♥U*.............. ....................*I♥U*.................. ..............*I♥U**I♥U*.............. ....................*I♥U*..................
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
7 دی 91 0:44
به عقایدت افتخار میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد