گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل بهشتی

تولدم مبارک

1391/9/21 12:42
نویسنده : مهر ماردانه
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

امروز روز تولدم بود

برخلاف خیلی ها که از رسیدن سالگرد تولدشون بخاطر بالا رفتن سنشون ناراحت می شن 

من همیشه از اومدن روز تولدم خیلی خوشحال می شم

از بچگی اینطور بودم

خیلی توی این روز حس خوبی دارم 

خصوصا که موقعی که بدنیا اومدم مصادف با میلاد آقا امام حسن عسگری (ع) بوده...

گرچه امسال همزمان با شهادت امام زین العابدین شد و به همین خاطر خبری از جشن و کیک و کلاه بوقی نبود

ولی خیلی ها بهم تبریک گفتن

اول از همه همسرم که همیشه موقع تولدم بهترین خاطرات رو برام رقم میزنه

بعد از اون هم از شرکت همراه اول  و باشگاه مشتریان بانک ملت بگیر تا دوست و آشنا و خانواده

مامانم، خواهرام ، داداشی گلم که قربونش برم، زن داداشم، خواهر شوهرم، خاله جونم، دوست گلم آرزو جان و سه تای دیگه از بهترین دوستام یعنی سحر، الهه و سمیرا

سمیرا جون یه ایمیل خوشگل هم برام گذاشته که ازش ممنونم و خیلی ذوقمو در آورد.

این شعرو هم همسر جانم برام فرستاده

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

                                  آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

از اینکه امروز همه به یادم بودن و تولدم و تبریک گفتن خیلی ذوق مرگ شدم گفتم بیام یه پستی بذارم تا شما هم بهم تبریک بگین و من بیش از پیش کیفور بشم راستی دوتا خبر جدید هم دارم یکی اینکه دوست نازنینم سمیرا وبی شده آدرسشو براتون میذارم سر بزنین خیلی قشنگ می نویسه

 

 www.bargezeyton.blogfa.com

 

خبر بعدی هم اینکه دیروز باخبر شدم که خواهرم که پنج ماهه ازدواج کرده یه فرشته ی کوچولو تو راه داره

خاله جان پیشاپیش ورود قدمهای گوچیک و پاکت رو تبریک میگم 

 

تولدم مبارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

لحظه های من و تو
20 آذر 91 21:21
تولدت مبارک ،حضورت بعد از مدتها مبارک ، و خبری که واقعا خوشحالم کردخاله شدنه دوباره ت بود ،یاد بگیر ،انشالله روزی خودت،به آبجیت تبریک بگو
مامان نفس طلایی
20 آذر 91 22:29
تولدت مبارک خانم خانوماااااااا
مامان مهربان فاطمه
20 آذر 91 23:54
سلام مبارك باشه تولدت٠٠٠٠عزيزم هز إرساله باشي٠٠٠٠خاله شدن مجددة رو هم تبريك ميگم
مامان ابوالفضل
21 آذر 91 0:20
سلام جونم تولدت مبارک کیفورشدی؟ انشاالله سالیان سال باعزت و خوشبختی زندگی کنی. یادبگیر خانم از خواهر جونت یاد بگیر. دیر میشه ها بجنب .
آرزو
21 آذر 91 8:11
نوشتم روی یه شاخه گل میخک عزیز دوست داشتنی تولدت مبارک بدجور یاد قدیما افتادم، یادته همیشه 20 دی ماه تولدت را تبریک میگفتم ،تو هم که مهربان ، دوست فراموش کار و بی توجهت را میبخشیدی به مریم از طرف من تبریکات فراوان بگو . ان شالله یه نی نی تپلی ناز و سالم و صالح
سحر گلی
23 آذر 91 15:40
سلام زهره جون ، تولدت مبارک .وبلاگت واقعا قشنگه . موفق باشی


مرسییییییییییییییییییییییی عسیسم
خوشحالم کردی
ریحانه النبی
28 آذر 91 10:58
تولدت مبارک عزیزم
مامان ابوالفضل
29 آذر 91 14:18
کاروان میرود و دخترکی جا ماندست وسط باغ حزان قاصدکی جا ماندست لخته خون نیست که در چشم کبودش پیداست سر باباست که در مردمکی جا ماندست با نگاهی به رخش در دل خود مادر گفت نکند در کف دستش فدکی جا ماندست هاتفی داد ندا قامت این قافله را قدری آهسته ببندد ملکی جا ماندست
سحرگلی
1 دی 91 20:38
سلام حاج خانوم کلی وقته منتظر آپ کردنتیم آ. بدو دیگه!
در انتظار...
9 دی 91 13:59
سلام چرا تبریک تولد من را پاک کردی؟


اشتباهی بوده عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد