گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

گل بهشتی

آشیانه ی ما

1391/10/5 20:06
نویسنده : مهر ماردانه
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

حالا که توی پست قبلی همه چی رو نوشتم دیگه می تونم راحت تر صحبت کنم آخه قبل از اون هرچی می خواستم بنویسم یه سرش به این قضیه مربوط می شد...

چهارتا میان ترم دادم و با اینکه دوماهه که درس خوندنم تقریبا متوقف شده خدا روشکر از همه شون نمره ی کامل رو گرفتم و کار عملی کودکان استثنایی م هم شد 19/5.

با بچه های بسیج دانشگاهمون حسابی دوست شدم و اونها هم به من خیلی لطف دارن...

دوست دارم وقت بیشتری رو باهاشون بگذرونم ولی شرایط این اجازه رو نمی ده...

فقط یکی دو روزی که می رم دانشگاه می رم بهشون سر می زنم و خاطرات زیبای بسیج اهواز برام تداعی میشن و احساس می کنم خیلی چیزها که فراموشم شدن برام یادآوری می شن و حس خوبی بهم دست می ده.

دیروز اولین صبحانه ی منزل مستقل رو با هم خوردیم. البته چون همسرم کمی دیرش شده بود خیلی نتونست با حوصله بخوره و ساندویچی رو که من براش درست کرده بودم نوش جان کرد و رفت.

البته ما تقریبا از وسط آذر اسباب کشی کردیم ولی تا چند روز پیش بخاطر موریانه زدایی و رنگ آمیزی اتاق خواب همه چیز به هم ریخته و نا مرتب بود و تازه چند روزه که خونه مون سر و سامون گرفته.

الان هم که خونه مرتب شده هنوز شروع به آشپزی نکردم و غذامون و اون طرف پیش مادرجون اینا می خورم .می خوایم هم کم کم سفره مونو جدا کنیم که سختشون نباشه و هم بیشتر اون طرف باشیم که به مادرجون بیشتر کمک کنیم.

راستی یاس کوچولوی ما امروز یازده ماهه شد و یک ماه مونده تا تولدش. می خوام تو این فرصت باقی مونده شمع فوت کردن رو یادش بدم.

توی این دوماهی که پیش ماست خیلی چیزا رو برای اولین بار یادگرفته و انجام داده.ماشاءالله خیلی باهوشه و شیرین کاریهاش زیادن.

ادامه داره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
5 دی 91 20:56
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
لحظه های من و تو
6 دی 91 12:40
کلبه عشقتون پر از امید
مامان نفس طلایی
6 دی 91 21:04
خونه ی جدید مبارک ... من خیلی سر در نیاوردم میشه رمز قبلی رو بدی مرسی
مامان ابوالفضل
11 دی 91 14:02
سلام ببخشید نشد کامنت بذارم همون موقع که خوندم .مبارک باشه مستقل شدنتون انشاالله که خوشبختی قرین تک تک لحظه هاتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد