گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

گل بهشتی

دندون پنجم رو نمایی شد

1391/11/3 21:09
نویسنده : مهر ماردانه
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

فقط اومدم بگم دندون پنجم یاسی خانوم هم خودشو نشون داد و ذوق منو کلی در آورد

دندون دو پایین سمت چپ

نمی دونم این دختره چرا داره اینقد بی نظم و قاعده دندون در میاره 

میترسم فردا هم آسیابش شروع کنه به نیش زدنخنده

یه خبر جالب دیگه هم دارم که انشاءالله سر فرصت به عرضتون می رسونم ...متفکر

و یه اتفاق هیجان انگیز و شادی برانگیز دیگه که اونم انشاءالله بعد امتانا مفصل خدمت می رسم.از خود راضی

فقط این عکسو بذارم و برم


التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

saba
3 بهمن 91 21:03
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
لحظه های من و تو
3 بهمن 91 21:23
ای بابا تو که همه چی رو میخوای بعدا بگی . میخوای بکشیمون از فضولی دندون یاس کوچولو مبارک .
آرزو
3 بهمن 91 23:23
امیدوارم خبر خوبت ، خبر سفر به مشهد مقدس باشه


احسنت عزیزم درست دس زدی
مامان نفس طلایی
4 بهمن 91 17:04
فکر می کنم خبر خوبت مربوط به زیارت اقا جانمون باشه .... وای که دلم لک زده واسه زیارت
مامان نفس طلایی
4 بهمن 91 21:49
عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:53
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
5 بهمن 91 7:57
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
زینب
5 بهمن 91 8:39
عزیزم تولدت مبارک. سال خوبی داشته باشی
مامان حسین جون
5 بهمن 91 11:36
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
لاله
5 بهمن 91 16:30
یاس جونی تولدت مبااااااااااااااااااارک خانومی ایشالا تولد 100 سالگیت
مامان امیرحسین
5 بهمن 91 22:25
با افتخار لینکتون کردم.
مامان آوا
5 بهمن 91 22:30
خانمی تولدت مبارک.حتما به وبلاگ دختری منم سر بزن خوشحال میشم.
آرزو
7 بهمن 91 9:57
خوشا به سعادتت . دلم لک زده برای دوست خوبم امام رضا . ارامشی که کنار ضریحش دارم را تا حالا هیچ جا تجربه نکردم . التماس دعا . خیلی محتاجم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد