گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

گل بهشتی

یاس؛ هر روز بلاتر از دیروز !

1392/2/23 11:20
نویسنده : مهر ماردانه
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم 

قرار بود امروز دوستم بیاد خونه مون ولی نشد که بیاد و من هم علیرغم اینکه فردا امتحان دارم ولی وقتی رو که قرار بود به دوستم اختصاص بدم می ذارم برای نوشتن چند کلمه ای از یاس سپیدمون.

داچ

جدیدا یاد گرفته خودشو معرفی کنه. بهش می گم اسمت چیه؟ میگه داچ . می گم چند سالته؟ میگه دوتا می گم این لباسو کی برات خریده؟ می گه بابا. 

بیشتر اعضا و جوارحش رو می شناسه. اعم از چشمها. بینی . دندون ها. موها. شکم . پاها. انگشتها و البته گوشواره و النگوهاش.

بلا خانوم بشکن هم بلده بزنه برامون.

بهش می گنم برام یه شعر بخون... شروع می کنه یه سری اصوات از خودش تولید می کنه که انصافا هم فقط خودش معنی شونو متوجه می شه. بعد ساکت می شه می گم بقیه شم بخون یه صداهای دیگه ای در میاره...

گاهی هم تو عالم خودش شروع می کنه به آواز خوندن . منم فقط نگاش می کنم و لبخند می زنم بعد که متوجه می شه یکی داره نگاش می کنه خجالت می کشه و سرشو می ندازه پایین یا پشتشو می کنه و ساکت و بی حرکت می ایسته.

اینقدر شیرین و خواستنی شده که دلم می خواد درسته قورتش بدم... نیشخند

از چرخیدن دور خودش خسته نمی شه از اون حالت گیجی که بخاطر چرخیدن بهش دست می ده خوشش میاد...

گاهی یک ساعت پشت سر هم می چرخه و وقتی خسته شد و افتاد زمین سرشو تند تند تکون می ده که جبران مافات بشه و از تحرک نمونه.

 وقتی کثیف کرده و باید شسته بشه بهش می گم برو پارچه تو بردار تا بریم آب بازی می ره پارچه شو بغل می گیره و میاد وای میسه پشت در...

غذا که می خوره دست و دهنش کثیف می شه می گم برو دهنتو تمیز کن می ره یه دونه از دستمالهای آشپزخونه بر میداره و دهنشو پاک می کنه.

...

وقتی به این همه شادی کودکانه و بازی های شیرینش نگاه می کنم...

توی دلم بهش می گم: بازی کن بنده ی خدا... نمی دونی قراره چه بلایی قراره سرت بیاد...

بعد اشکم جاری می شه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو
25 اردیبهشت 92 11:48
ان شالله خدا کمکش میکنه زندگی خوبی داشته باشه . اینقدر نگران نباش. خدا زن عمویی به خوبی تو براش فرستاده
لحظه های من و تو
26 اردیبهشت 92 17:47
امشب که لیله الرغائب هستش بیا هممون براش دعا کنیم که در کنار پدر و مادری خوب و شایسته شادی زندگی رو تجربه کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد