گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

گل بهشتی

شییییییییییییییرجه

1391/6/28 12:24
نویسنده : مهر ماردانه
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

صبح با ذوق زیاد بلند شدم رفتم استلخ!!!

ولی مربی جان تشریف نیاورده بودن من هم چون بعد از تعویض بهم گفتن که مربی نیومده دیگه نیومدم خونه و موندم برای خودم آب بازی کردم.

اولین باری بود که اینطوری می رفتم توی آب. چه حس خوبی بود.آدم احساس سبکی و بی وزن بودن  میکنه. خیلی آرامش داشت. امروز با اینکه کار خاصی انجام ندادم ولی همین که تنم به آب خورد بسیار مشتاق تر از قبل شدم که هر چه زودتر شنا رو کامل یاد بگیرم و بتونم بدون کمک گرفتن از لبه ی استخر توی آب شناور بشم.

وااااااااای خیلی خوش گذشت. خیلی احساس شادابی می کنم.

قراره انشاءلله فردا با مربی هماهنگ کنم و برم برای اولین جلسه ی آموزشی.

هیپ هیپ هورا....لبخند

پیش بسوی شیرجه و شنا...... به یاد والفجر هشت!فرشتهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
28 شهریور 91 12:41
ووااای عالیه و... اما من بلد نیستم [hr
شما هم گرچه با دانشگاه حسابی سرت شلوغ می شه ولی تا نی نی نداری خوبه یاد بگیری به قول مادرشوهرم تا خودتی و آزادی هر کاری می خوای بکن که بعدا زندگی تعطییییییییییییییییییییییل
باران در انتظار....
28 شهریور 91 22:24
عزیزززززززززززم.خدا را شکر.ان شالله که به زودی شناگر ماهری بشی خانوم...
مامان ابوالفضل
29 شهریور 91 1:40
خوشا بحالت ما که هر چی گفتیم آقامون راضی نمیشند بریم بپریم تو استخر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد