گل خوشبوی من، یاسگل خوشبوی من، یاس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
پیوند آسمونی ماپیوند آسمونی ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
نفس هامون زیر یک سقفنفس هامون زیر یک سقف، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل بهشتی

شیرین کاری

1391/10/30 10:50
نویسنده : مهر ماردانه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

گرچه فردا یه امتحان دهشتناک دارم به نام نامی "علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی" ولی با این وجود دارم ناپرهیزی می کنم و اومدم که آپ کنم.

آخه برای خودم خیلی جالبه و گفتم تا مثل بقیه ی چیزا اینم یادم نرفته بیام بنویسم:

وقتی من بیدارم هیشکی نباید بخوابه!

چند شب پیش که یاس پیش ما خوابید علیرغم اینکه تا صبح چندین بار زن عموی محترم رو از خواب ناز بیدار کرده بود ولی باز صبح زود بیدار شد و هوس بازی زده بود به سرش...

منم که تشنه ی خواب مثل دور از جونم .... افتاده بودم توی جام ولی خانوم انگار نه انگار که کله ی سحره و موقع خواب اومد سراغم و مژه هامو هی می گرفت و می برد بالا که چشمامو باز کنه و وقتی موفق می شد با یه خنده ی شیطونی پیروزیشو به رخم می کشید و می خواست که منم بلند شم و باش بازی کنم...

یاس در هفت ماهگی

 

باید تا آخرش ببینم!

یاس گلی از کوچیکی علاقه ی زیادی به تی وی داشت و هنوزم اگه بازیگوشی بهش اجازه و فرصت بده ببیننده ی خوبیه چند روز پیش نشسته بود روبروی تی وی و داشت یه برنامه کودک میدید در حالی که به شدت خوابش میومد ولی اونقد برنامه براش جالب بود که با دست کوچولوش پلکشو گرفته بود بالا که کارتون رو از دست نده حیف عکسشو نگرفتیم!!!

 

کشف دنیای جدید!

گفتم یاس خیلی وقته راه رفتن رو یاد گرفته ، ولی تا چند روز پیش قادر نبود به تنهایی از جاش بلند شه و اول دستشو می گرفت به چیزی و بلند میشد بعد با استقلال کامل راه می رفت. ولی چند روزه که بدون کمکی بلند میشه و توی این مرحله به یه کشف خیلی مهم دست پیدا کرده ...

وقتی می خواد بلند شه دستاشو می ذاره روی زمین و سرشو می مچسبوبه روی فرش و از بین پاهاش به پشت سرش نگاه می کنه و همه چیزو وارونه می بینه و چند ثانیه به تماشا ادامه میده 

فقط خودش می دونه دیدن این دنیای وارونه چه لذتی داره 

آه... شاید اگه درک درست و کاملی از وضعیت داشت آرزو می کرد که ایکاش دنیا واقعا وارونه بود و حداقل برای اون اینطوری پیش نمی رفت...

اِ... اِ... دیدی منو گذاشت و رفت؟!!


چند تا عکس از یاس سپیدم:

ببینید چقد معصومه!

 

 

چرا همه ی نی نی ها شستشونو می مکن؟

نی نی باید ابتکار و خلاقیت داشته باشه!

مث من

 

تو داری از کی عکس می گیری؟!

 

معصومیت از چشمای خوشگلت می باره

 

 

اِوا ! عکس منو گرفتی؟

من که هنوز آماده نبودم!

 

بله. اینجوری بهتر شد

حالا تا میخوای عکس بگیر

 

می خوام بذارمش توی کمد. حرفیه؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
19 دی 91 14:25
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان نفس طلایی
19 دی 91 17:58
سلام عزیزم چه معصوم ... وای منم امروز علم النس داشتم اما دکتر گلزاری روان شناسی دین و درس دادن و امتحان نظر فروید و یونگ در مورد دین بود و نقدش .... فوق العاده وحشتناک بود ... صد رحمت به دانشمندان اسلامی
آرزو
20 دی 91 14:13
خدا سالم و سلامت حفظش کنه . ان شالله خوشبخت شه . بعضی وقتا نبود یکی بهتر از بودنشه
ریحانه النبی
20 دی 91 15:52
سعی کن براش مادری کنی البته با مهربونی هایی که ازت سراغ دارم مطمئنم از عهدش بر می ایی از طرف من یه بوس گنده ازش ببر
لحظه های من و تو
21 دی 91 0:19
الهی دورش بگردم . قربونش برم الهی ،خوشکل منه، از طرف من یه گاز از لپش بگیر و محکم بغلش کن ، دست گلت درد نکنه از اینکه دیدم آپیدی خیلی خوشحال شدم
آرزو
26 دی 91 14:49
گاهیـــ ـــ ــ

دلم آنقدر از زندگی سیـــ ـ ـر میشود که،

میخواهـ ـــ ــم تا اوج آسـ ــ ـمان

پــ ــ ــرواز کنم

و روی ابرهـ ــ ـا دراز بکشم


آرام و آسـ ــ ــوده ...

مثــ ـ ـل ماهی حوضمان

کــ ــــ ــــ ــــه...

چند روزیــ ـ ــست روی آب خوابیده اسـ ـ ــت ....




چرا عزیزم؟!!!!
مامان امیرحسین
5 بهمن 91 22:21
سلام یاس عزیزم تولدت مبارک.خانومی من وبلاگ شما رو خوندم .خیلی مهربونی به خدا.ایشالا همیشه موفق باشی.درسته که رمز نداشتم ولی میشه حدس زد.قربونت ما رو هم دعا کن.پیش ما هم بیا خوشحال میشیم.راستی خیلی غذاهاو سالادهات خوشمزه است کدبانو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل بهشتی می باشد